Medlemskab A + kontingent til lokalafdelingen

Pris: 300,00 DKK

MobilePay fast betaling(tilmelding til abonnement)

A-Medlem:

Medlemskab af landsforeningen og lokalforeningen. Det koster 400 kroner (beløbet bliver reguleret i løbet af året) + et kontingent til lokalforeningen, som besluttes på lokalforeningens generalforsamling.
Man får blad og forsikring og kan deltage i alle aktiviteter. Aktiviteterne kunne være jagter, fisketure, vildtsmagning og meget andet. Hvis man ønsker at være medlem af flere lokalforeninger, så kontakt landskassereren Thomas Schmidt.

Bliv medlem:

Bliv medlem af Dansk Land- og Strandjagt af 1991 – støt op med dit kontingent – vi har brug for din støtte i vores arbejde med blandt andet at bevare den danske jagtmodel.
A-medlem

DLS arbejder også for:

- At naturnationalparker ikke skal indhegnes. Vildtet skal kunne bevæge sig frit omkring i den vilde danske natur.
- At jagtretten ifølge jagt- og vildtforvaltningsloven tilhører lodsejeren og kan lejes ud til lejer med samme betingelser.
- At vildtet bliver reguleret efter jagttider. Arealkrav er ikke en mulighed